مجری صدا و سیما: خاک بر سر من اگر به تلویزیون برگردم



مجری صدا و سیما: خاک بر سر من اگر به تلویزیون برگردمزهرا خاتمی راد با انتشار این عکس نوشت: برنمیگردم

دیروز یکی از مدیران ارشد سازمان تماس گرفت و گفت : اینجا خونه ی شماست ، با خونه تون قهر نکنید ... دلایلم رو شرح دادم و تشکر کردم . امروز این جمله رو اضافه میکنم :

"خاک بر سر من اگر برگردم"

زهرا خاتمی راد کیست؟
زهرا خاتمی راد در ۲۶ آذر سال ۱۳۶۰ در شهر آخن آلمان به دنیا آمده است. خاتمی راد از سال ۱۳۸۴ به صورت جدی و مداوم وارد حرفه اجرا شد و کار خود را از شبکه یک سیما با برنامه «دخترانه» آغاز کرد. پس از آن در شبکه دو برنامه (تصویر زندگی) و در شبکه‌های جام جم، قرآن، و... فعالیت خود را ادامه داد.

برنامه‌های تلویزیونی زهرا خاتمی راد
دخترانه – شبکه یک
تصویر زندگی – شبکه دو
دانستنی‌ها
رموز موفقیت
تازه‌ها – شبکه یک
هفت سین – شبکه یک
شبکه یک شبکه هر ایرانی – شبکه یک
سیمای خانواده – شبکه یک
کلید – شبکه جام جم
خانه مهر – شبکه جام جم
شهرآورد – شبکه یک

سایت رویداد 24